Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
-->

ΓΕΛ ΜΙΚΡΑΣ

Γενικό Λύκειο Μίκρας

Εκπαιδευτικό υλικό

Κατά τη σχολική χρονιά 2023-24 εκπονήθηκε στο σχολείο μας πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο «Κάστρων ιστορίες-Βαλκανικές χώρες», στο οποίο συμμετείχαν 22 μαθητές/-τριες της Β΄Λυκείου. Η συμμετοχή και ενασχόληση με το πρόγραμμα έδωσε την ευκαιρία στους/στις συμμετέχοντες/-ουσες μαθητές/-τριες να έρθουν σε επαφή με τα κάστρα των χωρών της γειτονιάς μας, να γνωρίσουν την τοπιογραφία και την ιστορία τους και να εντοπίσουν κοινά στοιχεία και διαφορές με αντίστοιχα ελληνικά κάστρα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος έχει δημιουργηθεί χάρτης των κάστρων, προσβάσιμος στον υπερσύνδεσμο https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1JWvryJTydZELwcy144KSXzTKyKC5OrY&femb=1&ll=44.76659260000001%2C17.190667000000015&z=8 και κολάζ με φωτογραφίες των κάστρων στον υπερσύνδεσμο https://imgdlvr.com/pic/photocollage.com/20240507-1420/public.

Οι εργασίες των μαθητών/-τριών έχουν συγκεντρωθεί σε padlet και αναρτηθεί στον υπερσύνδεσμο https://padlet.com/stefmar8/padlet-guqwfu81uflc4l0v.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος: Παπαδοπούλου Μαρία (ΠΕ02) και Στεφανίδου Μαρίνα (ΠΕ02)

Το σχολικό έτος 2023-2024 μαθητές και μαθήτριες της Β’ Λυκείου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας με τίτλο «Προετοιμάζομαι για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Εθνικής Πύλης Δια Βίου  Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας»

Η ομάδας Αγωγής Σταδιοδρομίας γνώρισε και αξιοποίησε τα εργαλεία του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Εθνική Πύλη Διά Βίου Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας - https://e-stadiodromia.eoppep.gr/). Συγκεκριμένα,

  1. έκαναν τα τεστ προσωπικότητας (αυτοαξιολόγηση) με σκοπό να  προβληματιστούν σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τις κλίσεις και τις δεξιότητές τους
  2. η αυτοαξιολόγηση συνδέθηκε με επαγγελματικές επιλογές (λήψη απόφασης)
  3. επέλεξαν από το μηχανογραφικό κάποια σχολή που τους ενδιαφέρει και έκαναν επαγγελματική μονογραφία
  4.  δημιούργησαν βιογραφικό σημείωμα στο EUROPASS ( https://europa.eu/europass/el)
  5. ενημερώθηκαν για επίσημες ευρωπαϊκές πλατφόρμες που τους παρέχουν εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ευκαιρίες μόρφωσης και εργασίας.
  6. Παρουσίασαν (όσοι/ες μαθητές/τριες επιθυμούσαν) μαζί με τις υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος όλες αυτές τις δυνατότητες, τις εμπειρίες και τις γνώσεις στο τμήμα τους. 

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Παπαδοπούλου Μαρία (ΠΕ02), Στεφανίδου Μαρίνα (ΠΕ02), Παπαϊωάννου Χρύσα (ΠΕ06)

Εργασίες μαθητών: Εργασία 1, Εργασία 2, Εργασία 3, Εργασία 4, Εργασία 5, Εργασία 6.

Προετοιμάζομαι για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Εθνικής Πύλης Δια Βίου Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας (Infographic)

Tο σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου (Β3 και Β4) είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Tipping Point” (TTP).

Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές/τριες να ενημερωθούν για σπουδές και επαγγέλματα του ενδιαφέροντός τους, ώστε να λάβουν πιο συνειδητά αποφάσεις για τα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά τους βήματα. Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη χρήση της ασφαλούς και δομημένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας “100mentors”. Μέσω τηλεδιασκέψεων οι οποίες προγραμματίστηκαν από την Υπεύθυνη εκπαιδευτικό του Προγράμματος, κ. Παπαδοπούλου Μαρία, οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν και να συνομιλήσουν με ανθρώπους-πρότυπα (Μέντορες) από πανεπιστήμια, εταιρείες και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι εκπροσωπούν διαφορετικούς τομείς, επιστήμες και κλάδους, και να λύσουν τις απορίες τους.

Συγκεκριμένα, ενημερώθηκαν για τα κριτήρια επιλογής σπουδών και επαγγέλματος (1η συνεδρία), τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες τόσο για τη ζωή τους όσο και για την αγορά εργασίας (2η συνεδρία), για επαγγέλματα σχετικά με τις Βιοεπιστήμες-Νευροεπιστήμες (3η συνεδρία), για επαγγέλματα σχετικά με την Πληροφορική και την Τεχνητή Νοημοσύνη (4η συνεδρία), για «μονοπάτια καριέρας στη Φαρμακοβιομηχανία» (5η συνεδρία), για την κλιματική αλλαγή και τις νέες μορφές επαγγελμάτων (6η συνεδρία), για επαγγέλματα σχετικά με τον τουρισμό (7η συνεδρία) και για την Επιχειρηματικότητα (8η συνεδρία).

Το πρόγραμμα κρίθηκε από την πλειοψηφία των μαθητών/τριών αξιόλογο, γιατί τους παρείχε χρήσιμες πληροφορίες για τις επαγγελματικές τους επιλογές και για τα νέα δεδομένα στην αγορά εργασίας.

 Την Παρασκευή 24 Απριλίου 2024 μαθητές/τριες της Β' Λυκείου που συμμετέχουν στο πολιτιστικό πρόγραμμα πρόγραμμα "Κάστρων Ιστορίες: Ελλάδα"  με δύο εκπαιδευτικούς επισκέφτηκαν το Σπήλαιο Πετραλώνων και τα Μουδανιά.
 
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Λάππα Ελ. ΠΕ02, Παπαϊωάννου Χρ. ΠΕ06
petralona
 

 

Την Τρίτη 16 Απριλίου 2024 οκτώ μαθητές/τριες της Β' Λυκείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα eTwinning με τίτλο "Colors at School" με δύο εκπαιδευτικούς (κα. Μπαρμπέρη, κα. Παπαϊωάννου) επισκέφτηκαν την έκθεση Nelly's στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης κι έπειτα με την Πολιτιστική Γραμμή 50 του ΟΑΣΘ περιηγήθηκαν στην πόλη. 
 
Υπεύθυνοι προγράμματος eTwinning: Οξούζογλου Λ. ΠΕ03, Παπαϊωάννου Χρ. ΠΕ06

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 24 Απριλίου η ημερίδα Σχολείων της Δημοτικής Ενότητας Μίκρας με τίτλο “Παιδί-Σχολείο-Οικογένεια. Ερωτήσεις και απαντήσεις”. Η ημερίδα, που τελούσε υπό την αιγίδα της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης και του Δήμου Θέρμης, περιλάμβανε μία σειρά εισηγήσεων που απαντούσαν σε καίρια ερωτήματα των γονέων και των εκπαιδευτικών σχετικά με την σχολική ζωή, τα διλήμματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η οικογένεια και η σχολική κοινότητα αλλά παρουσιάστηκαν και ενδιαφέρουσες σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις .

Ευχαριστούμε θερμά την παιδοψυχίατρο Πλακάκη Γεωργία για την συμμετοχή της στην ημερίδα με μία άκρως κατατοπιστική εισήγηση σχετικά με την νεανική παραβατικότητα και βία, τα αρτοζαχαροπλαστεία Αρτοχώρα και Αλεξούδας για τα εξαιρετικά εδέσματά τους και όλους/ες τους/τις εισηγητές/τριες και όσους/ες παρακολούθησαν τις εργασίες της ημερίδας .

 

Στις 09/02/24 πραγματοποιήθηκε στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας διερεύνηση, παρουσίαση και αποτίμηση πειράματος με τίτλο "Καύση υδρογόνου" στα πλαίσια του μαθήματος Χημείας Β' Λυκείου. Τον συντονισμό επιμελήθηκε ο κος Γκαρμπούνης Δημήτριος, Χημικός, παρουσία όλων των διδασκόντων του κλάδου ΠΕ04 του σχολείου.

 

 

Χρόνια Πολλά από το ΓΕΛ Μίκρας!

 

203 χρόνια από την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης! 

Αγώνας για ανεξαρτησία, αξιοπρέπεια, αυτοδιάθεση…

Το ΓΕΛ Μίκρας αποτίει φόρο τιμής στους ανώνυμους αφανείς ήρωες που υπέμειναν τα δεινά της Τουρκοκρατίας, σε αυτούς που προετοίμασαν τον Αγώνα και σε αυτούς που αγωνίστηκαν.

Μ’ ένα σύντομο χρονικό για την Ελληνική Επανάσταση και παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας και αντιστεκόμαστε στη λήθη της Ιστορίας!

«Τα θεμέλιά μου στα βουνά
και τα βουνά σηκώνουν οι λαοί στον ώμο τους
και πάνω τους η μνήμη καίει
άκαυτη βάτος.

Οδυσσέας Ελύτης , «Άξιον εστί»

Στις 15/3/24 πραγματοποιήθηκε στο εργαστήριο φυσικών επιστημών του σχολείου μας παρουσίαση πειράματος με τίτλο "Απομόνωση και χρώση επιθηλιακών κυττάρων" στα πλαίσια του μαθήματος της βιολογίας Α' λυκείου. Η παρουσίαση έγινε στις μαθήτριες και τους  μαθητές του Α4 από την βιολόγο Κα Κρέζιου σε συνεργασία με τον Κο Γκαρμπούνη και την παρακολούθησαν  όλοι οι διδάσκοντες και οι  διδάσκουσες του κλάδου ΠΕ04 του σχολείου μας. 

 

Την Τρίτη 12/3/24, με πρωτοβουλία της Διευθύντριας και των Μαθηματικών του σχολείου, διοργανώθηκε στο αμφιθέατρο του σχολείου ημερίδα για τους υποψηφίους του Θετικού Προσανατολισμού και του Προσανατολισμού Οικονομίας – Πληροφορικής με θέμα: «Κατασκευή και επίλυση θεμάτων στα οποία ζητείται η εύρεση ή απόδειξη της ύπαρξης των ριζών μιας εξίσωσης». Εκλεκτοί καλεσμένοι ήταν ο Δρ. Ιωάννης Θωμαϊδης, τέως Σχολικός Σύμβουλος, και ο κ. Δημήτριος Μπαρούτης, μαθηματικός – εκπαιδευτικός του 3ου ΓΕ.Λ. Σταυρούπολης.

Η ημερίδα είχε διαδραστικό χαρακτήρα προωθώντας την ενεργή συμμετοχή των μαθητών-τριών στην συζήτηση.

Ευχαριστούμε τους καλεσμένους μας, τους συναδέλφους Μαθηματικούς που παρακολούθησαν την εκδήλωση καθώς και τους μαθητές μας για την συμμετοχή τους και την άψογη συμπεριφορά τους. Ευελπιστούμε ότι η εκδήλωση αυτή πρόσθεσε ένα ακόμη λιθαράκι στην προσπάθεια των παιδιών για την επίτευξη των στόχων τους.

Το σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές και μαθήτριες του Β3 και Β4 έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Tipping Point” (TTP) https://www.thetippingpoint.org.gr/

 

Στο πλαίσιο του Προγράμματος, στις 28 Φεβρουαρίου 2024 και στις 6 Μαρτίου 2024 στο μάθημα της Πληροφορικής παρακολούθησαν τηλεδιάσκεψη με μέντορες της Πληροφορικής με σκοπό να ενημερωθούν για σπουδές και επαγγέλματα της Πληροφορικής και για την επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στα επαγγέλματα, ώστε να λάβουν πιο συνειδητά αποφάσεις για τα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά τους βήματα. Συγκεκριμένα, ο κ. Γεώργιος Νάτσιος με γνώσεις και πρακτική εμπειρία στον τομέα της τεχνολογίας και της ανθρωπολογίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ηθική της τεχνητής νοημοσύνης, την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και την ανάλυση δεδομένων και ο κ. Νικόλαος Σπανουδάκης που κατέχει θέση Βοηθού Διδάσκοντα στο Εργαστήριο Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Υπολογιστών της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες. 

 

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη χρήση της ασφαλούς και δομημένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας “100mentors”. Για τις συγκεκριμένες συνεδρίες συνεργάστηκαν η κ. Παπαδοπούλου Μ., υπεύθυνη του Προγράμματος, με την Κ. Βαϊου Σοφία, καθηγήτρια Πληροφορικής.  

 

Το σχολικό έτος 2023-2024, οι μαθητές και μαθήτριες του Β3 και Β4 έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Tipping Point” (TTP) https://www.thetippingpoint.org.gr/  

Στο πλαίσιο του Προγράμματος στις 26 Φεβρουαρίου 2024 και στις 29 Φεβρουαρίου 2024 στο μάθημα της Βιολογίας παρακολούθησαν τηλεδιάσκεψη με μέντορες των Βιοεπιστημών και Νευροεπιστημών με σκοπό να ενημερωθούν για σπουδές και επαγγέλματα σχετικά με αυτούς τους κλάδους. Συγκεκριμένα, ο κ.Ιορδάνης Γεωργιάδης MD,MSc(PHC), MSc(BIRP) Σύμβουλος Νευροχειρουργός και η κ. Ουρανία Σεμελίδου, Behavioural Neurobiologist  ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες για τον επαγγελματικό χώρο που δραστηριοποιούνται και τις εξελίξεις σε αυτό το επιστημονικό πεδίο. 

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη χρήση της ασφαλούς και δομημένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας “100mentors”. Για τις συγκεκριμένες συνεδρίες συνεργάστηκαν η κ. Παπαδοπούλου Μ., υπεύθυνη του Προγράμματος, με την κ. Κρέζιου Άννα, καθηγήτρια Βιολογίας.  

Την Πέμπτη 22 Φεβρουάριου 2024 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στα Κάστρα Θεσσαλονίκης 45 μαθητών/-τριών της Β΄ Λυκείου του σχολείου μας και των υπεύθυνων καθηγητριών στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων «Κάστρων Ιστορίες: Ελλάδα» και «Κάστρων Ιστορίες: Βαλκανικές χώρες». 

Οι μαθητές/-τριες είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν στον εμβληματικό αυτό χώρο της Θεσσαλονίκης και να γνωρίσουν από κοντά μέρος της πλούσιας ιστορίας του, ενώ η εμπνευσμένη ξενάγηση της πιστοποιημένης ξεναγού κυρίας Βίκυ Καραγκούνη, μητέρας μαθήτριάς μας, που αφιλοκερδώς και με περισσή διάθεση μας προσέφερε τον χρόνο και τις γνώσεις της, διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην ξεχωριστή αυτή δράση.

Θερμἐς ευχαριστίες στην κυρία Καραγκούνη και συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/-τριες μας για το ζωηρό ενδιαφέρον που επέδειξαν και την άψογη συμπεριφορά τους.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες των προγραμμάτων: Λάππα Ελένη (ΠΕ03), Παπαδοπούλου Μαρία (ΠΕ02), Παπαϊωάννου Χρύσα (ΠΕ06), Στεφανίδου Μαρίνα (ΠΕ02).

 

Την Τρίτη 20/2/2024 πραγματοποιήθηκε ενδεικτική συνεργατική διδασκαλία μαθηματικών από τον κ. Οξούζογλου Λεωνίδα  στους μαθητές του τμήματος Α2 με την παρουσία όλων των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ03-Μαθηματικών του σχολείου μας.

Την Παρασκευή 16/02/2024 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας παρουσίαση του προγράμματος του ΙΕΠ "Παραολυμπιακά Αθλήματα" στους μαθητές της Α' τάξης από τον Τεχνικό Σύμβουλο ανάπτυξης/υποστήριξης παραολυμπιακών αθλημάτων Β. Ελλάδος Καραιωσήφ Αλέξανδρο.

Υπεύθυνη η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Κάρκου Ελένη.

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Προετοιμάζομαι για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Εθνικής Πύλης Δια Βίου  Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας», η Β' Λυκείου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή την Τετάρτη 14-2-2024. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν για τις νέες επαγγελματικές τάσεις στον αγροδιατροφικό τομέα και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στους χώρους της Σχολής. 

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές της Α΄τάξης του σχολείου μας ξεναγήθηκαν στους χώρους του Πολεμικού Μουσείου Θεσσαλονίκης στα πλαίσια εκπαιδευτικής επίσκεψης.

Στα πλαίσια προσπάθειας ανάπτυξης σχέσεων με τις τοπικές κοινότητες της περιοχής μας, αλλά και της διερεύνησης της τοπικής ιστορίας, το σχολείο μας ξεκίνησε τη συγκέντρωση σχετικού ψηφιακού υλικού. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να έχετε πρόσβαση στο συγκεκριμένο υλικό, μπορείτε να απευθυνθείτε στη Διευθύντρια του Σχολείου μας.

 Χρόνια Πολλά από το ΓΕΛ Μίκρας σε μαθητές/τριες κάθε βαθμίδας και σε όλους/ες όσους/ες υπηρετούν την εκπαίδευση!

Πανελλαδικές Εξετάσεις

Τελευταίες Ανακοινώσεις

Στοιχεία Επικοινωνίας

 
ΓΕΛ Μίκρας
Τρίλοφος
Τ.Κ. 57500
Τηλ: 2392063745
email: mail@1lyk-trilof.thess.sch.gr